Přihlašovací jméno: Heslo:
Registrace nového uživatele
Pravý sloupec ukazuje příklady základní pozice pro každou hru. U některých typů her může skutečná základní pozice vypadat trochu jinak, protože závisí buď na náhodě (Rohové šachy, ...) nebo na hráčově vlastní volbě (Lodě, ...).
Hledat hry:  hledat v názvech hledat v popisech 

Šachy (37)
Dáma (18)
Řady (21)
Lodě (3)
Go (3)
Piškvorky
Oba hráči umisují své figurky na hrací plochu (každý tah jedna figurka) a ten, kdo vytvoří řadu pěti (nebo více) figurek jako první, vyhrává hru. (všechna pravidla)
Line4
Oba hráči umisťují své figurky na hrací plochu (každý tah jedna figurka) a ten, kdo vytvoří řadu čtyř (nebo více) figurek jako první, vyhrává hru. Figurky "padají" ke dnu - to znamená, že smíte umístit figurku pouze na spodní řádek nebo nad jinou figurku. (všechna pravidla)
Anti Line4
Oba hráči umisťují své figurky na hrací plochu (každý tah jedna figurka) a ten, kdo vytvoří řadu čtyř (nebo více) figurek jako první, prohrává hru. Figurky "padají" ke dnu - to znamená, že smíte umístit figurku pouze na spodní řádek nebo nad jinou figurku (všechna pravidla)
Linetris
Linetris se hraje podle stejných pravidel jako Line4. Jediný rozdíl spočívá v tom, že když jeden z hráčů umístí figurku na spodní řadu a celou ji vyplní, tato řada zmizí a zbytek desky se posune o jednu pozici dolů. (všechna pravidla)
Pavoučí Line4
Pavoučí Line4 rozšiřuje pravidla Line4 tím, že umožňuje hráčům umisťovat figurky podél všech čtyř stran hrací desky. (všechna pravidla)
Pente
Pente rozšiřuje vlastnosti piškvorek o možnost zajmout soupeřovy figurky. Hráč, který umístí pět nebo více figurek do řady nebo zajme 10 soupeřových figurek, vyhrává. (všechna pravidla)
Keryo Pente
Keryo Pente se hraje jako standardní pente s tím rozdílem, že hráč může zajmout buï dvě (jako v pente) nebo tři soupeřovy figurky najednou, a vyhraje, pokud zajme 15 figurek. (všechna pravidla)
Malé pente
Malé pente je menší variantou pente, hraje se na desce 13 x 13 polí. Všechna pravidla jsou identická se skutečným 19 x 19 pente. (všechna pravidla)
Malé keryo pente
Malé keryo pente je menší variantou keryo pente, hraje se na desce 13 x 13 polí. Všechna pravidla jsou identická se skutečným 19 x 19 keryo pente. (všechna pravidla)
Snadné pente
Snadné pente je identické s Malým pente bez jakýchkoliv omezení na první tahy. (všechna pravidla)
Snadné keryo pente
Snadné keryo pente je identické s Malým keryo pente bez jakýchkoliv omezení na první tahy. (všechna pravidla)
Pavoučí linetris
Pavoučí linetris spojuje pravidla Pavoučího Line4 a Linetrisu. (všechna pravidla)
Pro piškvorky
Klasické piškvorky doplněné o omezení na první tahy. (všechna pravidla)
Swap piškvorky
Standardní piškvorky s možností prohození barev po prvním tahu. (všechna pravidla)
PahTum
PahTum je jednou z nejstarších her v historii. Oba hráči umisťují po jednom kameni za tah a snaží se vytvořit více souvislých vodorovných nebo svislých řad. (všechna pravidla)
Hasami šógi
Toto je populární japonská hra, kterou je možno hrát na desce pro Šógi. Hráči se snaží umístit pět kamenů do řady nebo zajmout všechny soupeřovy figurky. (všechna pravidla)
Connect6
Connect6 je hra, kterou vytvořil profesor I-Chen Wu v roce 2003. Hra se podobá piškvorkám, ale cílem je umístit šest figurek do řady a každý hráč umisťuje dva kameny za tah (s výjimkou prvního tahu). (všechna pravidla)
Řadovka
Řadovka (Lines of Action) je strategická desková hra, kterou vynalezl Claude Soucie. Každý hráč ovládá 12 figurek a cílem hry je vytvořit z nich spojitou strukturu. (všechna pravidla)
Míchaná vajíčka
Toto je varianta Řadovky, vytvořená autorem původní hry. Kromě odlišné počáteční pozice figurek (vajíček dvou barev v tomto případě) se hraje podle stejných pravidel. (všechna pravidla)
Parašutistická řadovka
Toto je další zajímavá varianta na Řadovku, kterou vytvořil David Voorhees. Hra začíná s polovinou kamenů na desce v pozici "míchaná vajíčka". Během prvních šesti tahů každý hráč provede běžný tah a poté umístí jeden soupeřův kámen na libovolný prázdný čtverec. Po umístění všech kamenů na hrací desku hra pokračuje podle standardních pravidel Řadovky. (všechna pravidla)
Kočičí řadovka
Tuto variantu Řadovky vytvořil John McCallion, který se nepochybně inspiroval šachovou variantou podobného jména, protože základní myšlenka je totožná. Poté, co se figurka přemístí na jiné pole, původní pole zmizí a žádná figurka na něj nesmí vstoupit (ale figurky se smí pohybovat přes zmizelé čtverce). Dále platí pravidlo, že figurka, kterou nelze provést běžný tah, může být odstraněna z hrací desky (což samo o sobě tvoří platný tah) a příslušné pole zmizí. (všechna pravidla)
Datum a čas
Přátelé on-line
Oblíbené kluby
Společenstva
Tip dne
Copyright © 2002 - 2017 Filip Rachůnek, všechna práva vyhrazena.
Zpět na vrchol